14/10/2013

THIS IS IT.



Hei.
Eka blogini ja olen innoissani. Pitkään olen miettinyt tätä ja nyt vihdoinkin uskallan tänne tulla.
Blogini perustuu pitkälti tyyliini, mutta myöskin kaikesta mitä pyörii ympärilläni ja inspiroi minua.
Teen myös silloin tällöin stailausta ja tuon sitä myös tänne esille. :)
Vietimme ystävieni kanssa pienen kuvauspäivän ja tässä on lopputulos. 
Inspirtaationi asuuni oli yllättäen syksy ja kerrospukeutuminen.
Mahtavaa syksyä kaikille ja toivottavasti tästä alkaa mahtava ja iloinen taival.

Hellou. 
It´s my first blog and I´m so excited. I thought about this for long and finally I made it here. My blog is based on my style but also everything that inspirates me. From time to time I do also some styling and will show it too to you. We spent a day shooting photos with my friends and this is the result. Inspiration for the outfit came, surprise surprise, from autumn and layered clothing. Beautiful autumn to you all and hopefully this journey will be extraordinary and successful.



JERRY


No comments:

Post a Comment